11 Temmuz 2011

Karmaşık Duygular...

Karmaşık duygular içindeyim. Tatil yapmak istiyorum ancak Ramazan sonuna kadar bu mümkün değil. İşyerinde hem iş yoğunluğu ( tatile çıkanların işleri de var ) hem de başka sorunlar keyifsiz günler geçirtiyor. Ama aynı zamanda mutlu haberlerimiz de var. Can arkadaşımın oğlu dünyaya geldi beş gün önce. O kadar tatlı ki Allah nazardan saklasın, Allah bağışlasın... Kıyamıyoruz sevmeye:)) Başka bir arkadaşımın da bebek müjdesini aldım. Daha doğrusu tam olarak evet demese de ben anladım:)) Ama söz verdim kimseye açıklamayacağım:)) Evde de bazı durumlar var. babamı ikna etmemiz gereken durumlar... Ancak o bizi biraz zorlayacak gibi. Her neyse yaz güzel her şeye rağmen. Bir de yorgunluk olmasa!

1 yorum:

Güneşli Günler dedi ki...

Teyzesi çok teşekkür ederiz her şey için, biz yine de sevmeye bekleriz. Bu arada umarım tatsız durumlar bir an önce sona erer, babanı da en kısa zamanda ikna edersiniz.