23 Mart 2012

...

Bugünlerde bir okuma yazma sevdasındayım ama bir o kadar da üşeniyorum. Kitap okumaya çalışıyorum mesela. Bir nevi oyuncak olan ipad de bu konuda bana yardımcı oluyor. Kitap uygulamasına indirdiğim Tolstoy'un Dirilis'ini okuyorum... Aylardır yapamadığım temizliği yaptım gecen haftalarda ama yerleşemedim daha. Yorgunluk da cabası:((  Bakalım daha ne kadar sürecek bu yerleşme? Aslında benim asıl yapmam gereken evdeki fazlalıklardan kurtulmak! O zaman işim daha kolay olacak ama babama kızmama rağmen bir tarafım da ona çekmiş maalesef ! :())  Havalar da ısınmaya başladı nihayet! Kapalı havada bir kasvet çöküyor ve hiç bir şey yapmak istemiyor canım. Güzel havada da evde durmak istemiyorum. Yani her durumda ev işi külfet bana. Benim köşk hanımefendisi filan olmam gerekiyormuş:))  Bu arada İzmir'de eşimin doğup büyüdüğü ev yıkıldı:( Kentsel dönüşüm nedeni ile müteahhite verildi. Ben bile çok hüzünlendim ki eşim gerçekten çok üzüldü. Eski ama mustakil avlusu olan bir evdi. Ve yazın uyumak dışında eve girme ihtiyacı duyulmuyordu. Oysa şimdi bir apartman dairesine taşınmak zorunda kaldılar ve alışmaları çok zor olacak! Sanırım bugünlerde bir İzmir ziyaretimiz olacak... Hayırlısı bakalım... Bahar geldi inşallah ya şimdi Açun ve İK ile gezmelere çıkmak lazım. Şimdi tam sevmelik oldu İK. Ayrıca bebişi olan diğer arkadaşlarımı da ziyaret etmem gerekiyor.  Geçen hafta büyük bir iş başardık ve Sarıyer'de oturan arkadaşımızı ziyarete gittik. Ama o gün araba almak istedim çok. Şehrin bir ucundan öbür ucuna ancak öyle gidilebilir. Hele arkadaşım küçük çocukla çok zorluk çekti. Bir de kimse yer vermez oldu artık. Ne yaşlıya, ne hamileye, ne çocuklu kadına. Ancak yüzsüzlük edip isteyeceksin! Her neyse gidişin sıkıntısı dışında çok güzel bir gün geçirdik:)) Ev sahibesi çok güzel ağırladı bizi:) Daha sonra eve gelen eşi ve kızları da aynı güzellikte karşıladılar sağolsunlar. Bakalım bir sonraki buluşma ne zaman gerçekleşecek? 

Hiç yorum yok: