17 Haziran 2011

uyuyorum gözlerim kapalı!!!

Son bir haftadır göz kapaklarımı kaldıramıyorum. İçim uyuyor sanki. Başımı masanın üstüne koysam içim geçiyor. 10 dk uyku bir saat gibi geliyor. Bu hal çevrmdekilerde de mevcut. Havaların kararsızlığının etkisinden bahsediliyor. Acaba diyoru 15 Haziran'da gerçekleşen Ay Tutulması bunda ne keder etkili? En çok benim burcumu ( yay ) etkiliyormuş. Her neyse böyle bir haller işte.

Gerçi uzun zamandır, yazın bir türlü gelememesi de etkili böyle depresif bir durum var üzerimde. Evde hiçbir iş yapmak istemiyorum. Bir yığın iş var ve ben sadece miskinlik yapmak istiyorum. Son zamanlarda iş yerinde de canım sıkılıyor. Sürekli benimle uğraşan, yüzüme gülüp arkamdan iş çeviren biriyle çalışıyorum. Resmen üstümde mobbing uyguluyor. Bu şekilde beni yıldırmaya çalışıyor. Sonra da beni şikayet edip, hiçbir şey yokmuş gibi davranıyor. Benden savunma istediler. Yazdım ama sadeleştirmem lazım. Zira ilk sinirle yazdığım için şahsın ekmeğine yağ sürmek istemiyorum. O da gözümün içine bakıp vicdanını rahatlatacak bişeyler arıyor. Benim sinirlenip hesap sormamı bekliyor belki de. Böylece kendini savunma fırsatı vereceğim ve ne kadar haklı(!) olduğunu bir kere daha haykırmasına izin vereceğim. Ama yok öyle! Böyle bir duyguyu tatmasına izin vermeyeceğim...

Daha önce benimle bu şekilde uğraşan o üstteki adamların ne kadar zavallı durumlara düştüklerini Rabbim bana gösterdi çok şükür. Bunun o zavallı halini de göreceğim. Zaten bütün bunları yapıyor olması da onun zavallılığının bir göstergesi ama o bunun farkında değil henüz...

Rabbim doğrusunu sen bilirsin!!!

Hiç yorum yok: