16 Şubat 2011

sen de yaz yaz yaz bir kenera yaz...

Evet yazmak lazım belki de ... Bir zaman sonra okuduğunda hoş hatıralarla karşılaşıyorsun. Taaa ramazan başında girmişim en son bu bloğa. O zamandan bu zamana neler yaşandı ama hiçbiri kayıt altında değil şimdi. Bir ara bir internet sitesinde yazdığım tv eleştirileri oldukça gaza getirmişti beni aslında. Ama onları bırakınca diğerlerini de bıraktım. Aslında biraz da tembellik benimkisi. Oysa üstüne bişeyler söyleyebileceğim o kadar çok konu var ki. Her neyse bakalım bu yazı benim için yeni bir başlangıç olabilecek mi?

1 yorum:

Güneşli Günler dedi ki...

Evet asunaz yazmak biraz çaba gerektiriyor, ama ben de yazdıklarımı geri dönüp okuyunca çok mutlu oluyorum, zaman o kadar hızlı ilerliyor ki sanki geriye sadece bir kenara iliştirilen notlar hatıra kalıyor...