3 Mayıs 2007

Misafir nasıl ağırlanır!!?


Evlendiğimden beri çok az misafir ağırlayabildim. Hassas bir bünyem olduğu için sık hasta oluyorum ve hemen de toparlayamıyorum. Her neyse nadir olan misafir ağırlamalarımdan biri de üniversite arkadaşlarım ve onların ev arkadaşlarından oluşan bir gruptu. Ben üniversitedeyken ailemin yanında kalıyordum. Ama arkadaşlarım şehir dışından geldikleri için öğrenci evinde kalıyorlardı. Ben de ya eğlence olsun diye ya da eve gitmeye üşendiğim zamanlarda onlarda kalıyordum. Dolayısıyla onların ev arkadaşları benim de arkadaşım oldu. Ve sağolsunlar her zaman beni çok iyi karşıladılar. Kendileri kalabalık oldukları halde beni fazlalık gibi görmediler. Beni de kendilerinden saydılar. Okul biteli 6 sene oldu ama biz hala görüşüyoruz. Çoğumuz evlendik. Hatta çoluk çocuğa karışanlar bile var:))

Sayı az da olsa (yani beklediğimden az, çünkü biz kalabalık bir grubuz:)) geldi arkadaşlar. Evli olanlar eşleriyle, çocuğu olanlar çocuklarıyla:)) Ben de gece boyunca hazırlık yaptım. Gece boyunca hazırlık yaptın da ne yaptın diyebilirsiniz. çok da haklı olursunuz ama pratik biri olduğum söylenemez. o yüzden ne yaparsam yavaş yapıyorum. Yaptığım portakallı ve tarçınlı kurabiyeleri kaç saatte yaptığımı bilmiyorum. Görüntü idare eder ama tadı nasıldı bilmiyorum:)) Bi de karamelli yaş pasta için kekini geceden hazırladım. Mutfaktaki halim çok komikti gerçekten. Bitmedi tabi. Daha börek ve salata var. Sabah kalkıp aceleyle börek yapıp fırına attım. Sonra pastayı yapıp buzdolabına attım ve son olarak da salatayı yaparken Ahimsa ve eşi geldi. Hatta salatayı Ahimsa karıştırdı:)) Bu arada annem de sabah kalkmış ve bana hindistan cevizli kurabiye ve haşhaşlı çörek yapmış. tabi pratik kadın. Ben de biraz alsam olmaz mıydı?

Neyse bütün beceriksizliğime rağmen her şey güzeldi. Arkadaşlarım özellikle pastamı çok beğendiler. Yanda görüldüğü gibidir:)) Bu arada Özlem Tüm yemeklerin fotoğrafını çekti. Fotoğrafları ancak bana gönderdiği için ben de bu yazıyı şimdi yazıyorum:)) Aaaa bi dakka annemin kurabiyesini de koymalıyım buraya!..












annemin kurabiyesi:))



1 yorum:

Güneşli Günler dedi ki...

İkramların hepsi birbirinden enfesti. Kendine çok haksızlık ediyorsun bence. Az olsun iyisinden olsun derim ve seni birçok konuda tek geçerim. Canım arkadaşım, tekrar annenin ve senin ellerine sağlık. Her şey için teşekkürler.