1 Mayıs 2007

1 mayıs!

Bu sabah eşimin sesiyle uyandım. "Trafik kilitlenmiş çabuk kalk! Bişeyler atıştır ve çık! Ancak yetişirsin. 13:45'teki programa yetişmem gerekiyor. Uyandığım saat 09:00... Ah evet! diye fırladım. Bugün 1 Mayıs değil mi? Neyse kalktım. Bir taraftan kahvaltı hazırlarken diğer taraftan da akşam yemeğini hazırladım. Kahvaltıdan hemen sonra hazırlanıp çıktım. Bizim oradan Taksim otobüsü hemen geldi ve bindim. Yol da açıktı hani. Köprüde inip aktarma yapıyorum. İndim ve Kadıköy'den gelecek olan otobüsü beklemeye başladım. Bekledim... bekledim... bekledim... bir de baktım ki bir saattir otobüs bekliyorum. Nihayet bir otobüs geldi ve bir çok insanın aksine zamanında işime gelebildim. Bu arada köprü çıkışında polisler her otobüsü durdurup aradılar...

Şimdi gelelim asıl meseleye... 1 mayıs işçi bayramı öyle mi? İyi, güzel!.. De kardeşim neden birbirinizi tartaklayıp, taşkınlık yapıyorsunuz bayramda? Yeryüzünde kutlanan hangi bayramda insanlar birbirlerini tartaklıyor? Siz bayram kutlamayı bilmiyorsunuz diye neden ben yollarda rezil oluyorum?

Hiç yorum yok: