12 Ocak 2010

iyi değilim bu aralar...

Zaten var olan bir boyun ve omuz ağrım vardı. İki gündür ona bir de sağ kolumun ağrısı eklendi. Öyle bir ağrı ki aklımı başka bir yere veremiyorum. Bugün konuk olarak gelen bel boyun cerrahı doktora sordum ne olabilir diye? Ayak üstü bir muayene etti ve önemli bişey değil muhtemelen. Çok canın sıkılmış bu aralar dedi. Sanırım ciddi depresyondayım. Bir kaç ilaç yazdı. Geçmezse bir MR çektirirsin bakarız dedi. İnş. geçer. Fıtık vs. çok korkutuyor beni. Ne öldüren ne de olduran bir hastalık. Ama malesef 3 kişiden ikisi bel ya da boyun fıtığı. Sebebi de belli. Sürekli hareketsiz kalan bedenler. Havasız ofislere tıkılıp, mayışık mayışık oturuyoruz:(( Masa başında bilgisayarla ömrümüzü çürütüyoruz.
Biraz önceki programda bir iş kadını konuktu. Kadın çalışanlar azalıyormuş. Bu ülkemiz için çok üzücü diyordu. Hayır bence değil. Kadın çalışanların çoğalması üzücü bence. Çünkü ülkemizde kadına ucuz işgücü olarak bakıyorlar.
Ben işimi çok sevmeme rağmen iş ortamımdan dolayı mümkünse evde oturmak istiyorum.

Hiç yorum yok: