7 Mayıs 2008

Fondü:))

Taa üniversiteden arkadaşım olan Açun'la aynı işyerinde çalışıyoruz ve öğlen yemeğini birlikte yiyoruz. Sonra benim 15 ile 16 saatleri arasındaki boşluğumda da çay partisi yapıyoruz. Ya o bizim odaya geliyor ya da ben onların odasına. Son zamanlarda onlar yani oda sakinleri toplanıp bir çay makinesi aldılar ve artık çaylarını kendileri demliyorlar. Ayrıca benim odam çok soğuk, onlarınki sıcacık. Ayrıca çok eğlenceliler:)) Dolayısıyla hergün ben onları ziyaret ediyorum. Bakalım ne zaman bıkacaklar benden:))
Neyse bugün de ben onlara misafir oldum. Söylemesi ayıp, öğle yemeğinde şirketimiz bize çilek verdi. Bizde Açun'la yemedik içmedik fotoğrafını çekicez diye aldık yanımıza. Açun fotoğraflarını çektikten sonra bize ikram etti. Ö... dedi ki yemem fondü olsaydı belki. Ben atladım yapalım o zaman kantinden çikolata alalım dedim ve herkes seferber oldu:)) Ö... ve Y.... çikolata almaya, ben bende kalan çilekleri almaya, D.... ısıtacağımız kabı almaya dağıldık. Açun bu arada hala çileklerin fotoğrafını çekiyordu:) Döndüğümüzde büyük bir heyecanla çikolatayı ısıtmaya başladık ve evet olmuştu. Başarmıştık ve inanın çok lezzetliydi:)) Öyleki odaya gelen misafiri bile farketmedik:(( Ama tadı hala damağımda:))
Bu günü not düşmem gerekiyordu ve onun için yazdım. Teşekkürler Kurumsal İletişim elemanları...

Hiç yorum yok: